Cerrar

es | val   

Laboratori Agroalimentari i Mediambiental

Descarregar (.pdf 1.169Kb)

L’any 2020, el volum de negoci de l’activitat d’Activitats professionals, científiques i tècniques a Espanya va ser d’uns 97.421 milions d’euros, amb una concentració del 21,5 % de la xifra de negoci total del sector de Servicis a empreses, i una generació del 17,9 % de l’ocupació total del sector.

La creació d’empreses d’assajos i anàlisis tècniques a Espanya els últims anys mostra una tendència de decreixement des de l’any 2015. En l’any 2022, la Comunitat Valenciana ocupava el quart lloc d’Espanya per comunitats autònomes, amb un 9,29 % del total de les empreses d’assajos i anàlisis.

L’economia ambiental va generar a Espanya, durant l’any 2021, una producció total de 83.736,53 milions d’euros aproximadament, i va donar treball a 541.565 persones. A la Comunitat Valenciana, el nombre d’empreses de la indústria alimentària el 2020 era de 2.254.

La base fonamental de l’agroindústria radica en les indústries de molineria, forn i pastes alimentàries, i pesqueres i conserveres de fruites i hortalisses, les quals, en conjunt, suposen més del 78 % de l’activitat econòmica total del sector.

Visitas: 3.956  Descargas: 308

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO