Serveis professionals empresarials
Model de Negoci d'Activitats Empresarials
miércoles, 20 de noviembre de 2019
L’enfocament cap al client ha de ser la tònica fonamental de les empreses en general, i en este tipus de negocis serà definitiu. Cal donar per fet que els serveis que se sol·liciten atenen a unes necessitats que s’han de cobrir, amb satisfacció per part del client i amb el concepte qualitat-preu adequat a cada client. El posicionament que aconseguisca l’empresa dependrà dels seus esforços en comunicació i de la seua trajectòria en el sector, del servei que preste als seus clients. Perseguir la qualitat no serà suficient, ja que caldrà buscar l’excel·lència per tal de fer-la arribar al client que la puga valorar (posar en valor), cosa que determinarà per a estos la millor opció qualitat-preu.
La diferenciació o l’avantatge diferencial que puga aconseguir-se dependrà de la capacitat que tinga l’empresa de ser capaç d’emmotlar-se al mercat i traure el màxim partit als mitjans i recursos disponibles (tecnologies, metodologies,...), així com de la seua habilitat per a alinear-los per al desenvolupament òptim de les seues activitats, millorant així la forma d’oferir la seua tipologia de serveis en el seu sector.
Quan pensem en este tipus de negocis, pensem en activitats com les que es recullen a les següents Guies d’Activitats Empresarials en Emprenemjunts:
Consultoria en prevenció de riscos laborables
Gabinets de disseny industrial
Consultoria de màrqueting i estudis de mercat
Software especialitzat i programació d’ordinadors
Gestió d’arxius i centres de documentació
Empreses d’organització de reunions
20/11/2019 09:09 | AdmonVlc