Cerrar

es | val   

Focus Pime i Emprenedoria l'Alacantí

BANNER FOCUS ALACANTÍ XIXONA

La innovació, el gran repte empresarial

el jueves, 27 de septiembre de 2018 de 09:00 a 14:00

Dónde:

El Teatret

Plaça del Convent, 3, 03100 Xixona, Alacant

Xixona/Jijona (Alicante)

Google Calendar Añádelo a tu agenda

Plazo finalizado

Focus Pime i Emprenedoria és una iniciativa promoguda i finançada, anys anteriors,  per la Generalitat Valenciana, per mitjà de l’Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE), dintre de la seua política de suport a l’emprenedoria i a la pime, i ha comptat amb el cofinançament dels fondos FEDER de la Unió Europea,  dintre del programa Operatiu FEDER de la Comunitat Valenciana 2014-2020. Enguany, està previst sol·licitar finançament de l’IVACE-Generalitat Valenciana i FEDER-Unió Europea.

Focus Pime i Emprenedoria l’Alacantí 2018, reunirà experiències empresarials d’èxit al territori, ponents de luxe i entitats representatives de l’ecosistema emprenedor amb l’objectiu de generar oportunitats de negoci i impulsar l’emprenedoria Social.

L’esdeveniment està dirigit tant a pimes amb necessitats d’innovació, com a pimes de sectors madurs, empreses joves innovadores, emprenedors amb projectes empresarials en fase de preincubació, incubació o creació d’empresa i potencials emprenedors.  




PROGRAMA



09:00-09:30 

Recepció de participants, acreditacions i café networking



09:30-09:45  

Apertura Institucional.

A càrrec d'Isabel López, Alcaldessa de Xixona.

  



09:45-10:45   

Taula redona: casos d'èxit al territori

L’objectiu d’aquesta taula és conèixer, de primera mà, experiències d’empreses de la comarca que estan realitzant innovacions als diferents sectors.

Intervenen:

 



10:45-11:30      

Taula redona: estratègies innovadores per mitjà de la Igualtat, la Responsabilitat Social Corporativa i la Sostenibilitat.

Les empreses socialment responsables incorporen polítiques, pràctiques i procediments laborals, socials i mediambientals encaminats a treballar pel respecte als drets humans i a prendre mesures per a reduir l’impacte mediambiental de la seua activitat. Aquesta taula redona mostrarà les diferents accions innovadores que les empreses poden posar en pràctica, en matèria d’igualtat, RSC i sostenibilitat i com aconseguir un major creixement empresarial.

Intervenen:

 



11:30-12:00     

Degustació de productes de Xixona.

 



12:00-13:00      

Taula redona: coneixent al nou consumidor. Cap a on orientar la innovació.

El món evoluciona constantment, a nivell polític, social i econòmic però al mateix temps, també evoluciona el consumidor. Abans, la tendència a seguir com estratègia de màrqueting era dirigir campanyes cap a grups poblacionals amb certes característiques generals. No obstant, hui en dia la industria té accés a plataformes digitals que serveixen com a eina per a conèixer més a fons als seus consumidors.

L’objectiu d’aquesta taula col·loqui és entendre el mercat i el comportament del consumidor, com a element essencial en la toma de decisions estratègiques relatives als productes.

Intervenen:

 



 

13:00-14:00     

Conferencia: Transformació, disrupció i revolució digital.

Generalment quan parlem de revolucions industrials, parlem de processos de transformació transversals, que afecten o impliquen canvis socials, econòmics, tecnològics i altres. Processos que expliquen perfectament el que coneixem com Transformació digital, ja considerada la IV Revolució Industrial o Revolució digital.

Per a posar-lo en context, comptarem amb la presència de Andrés Pedreño, que farà un recorregut pels diferents canvis que afecten a les pimes. Andrés és catedràtic d’economia aplicada, expert en economia digital i emprenedor. Va ser rector de la Universitat d’Alacant (1993-2000) i és el fundador de diversos projectes digitals pioners a Espanya com la Biblioteca Virtual Miguel de Cervantes i Universia (Santander Universitats) on és membre del consell.

Recentment ha impulsat el fenomen dels Massive Open Online Courses (Mooc), per mitjà del projecte unimooc. Es tracta d’una ret de 240.000 emprenedors procedents de més de cent països diferents.

Andrés Pedreño dirigix a Espanya l’Observatori per a l’Anàlisi i Desenvolupament Econòmic d’Internet (ADEI), impulsat, entre altres, per Google, Analistes Financers Internacionals i l’institut d’Economia Internacional.



14:00  

Tancament Institucional.

A càrrec de José Javier García, President del CEEI Elx i Isabel López,  Alcaldessa de l’Ajuntament de Xixona

 



14:30  

Esmorzar de treball: “El torró como a experiència gastronòmica innovadora” 

(Per a participar al esmorzar, hi ha que enviar un mail abans del 21 de setembre a [email protected])



17:00  

Visita guiada a Antiu Xixona: "Experiència d'innovació al territori".

Benvinguda a càrrec de Manuel Sirvent.   La visita guiada durarà aproximadament hora i mitja. (Places cobertes- inscripció tancada)




L'esdeveniment estarà conduït per 

GEMMA MATEOS 

Periodista y Assessora de comunicació i esdeveniments a  B-News Comunica 




DESCAREGA ACÍ EL PROGRAMA DE L'ESDEVENIMENT




 

Financian:

IVACE+ i Instituto Valenciano de Competitividad e InnovaciónFondos Feder

Organizan:

Centro Europeo de Empresas e Innovación de Elche (CEEI - Elche)
17.810 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO