Cerrar

es | val   

Descobreix el teu lideratge

per mitjà del coaching i el mentoring. 2a edició

Comienzo: el viernes, 14 de julio de 2017 a las 09:42
Finaliza: el sábado, 22 de julio de 2017 a las 14:43

Dónde:

Aula 0.1 Torretamarit

Avda. Universidad

Elx/Elche (Alicante)

Google Calendar Añádelo a tu agenda

Mostrar ampliado

coaching curso

coaching curso

Liderar el canvi personal i professional des de la responsabilitat que genera un procés de Coaching, en el qual es treballa la tridimensionalitat emoció-pensament-acció a través de la comunicació amb PNL (Programació neurolingüística). Utilitzar la perspectiva del Mentoring per a impulsar aquest canvi i facilitar l’eficàcia de lideratge.

 

Objectius del curs:

 

  1. CONEIXERÀS QUÈ ÉS EL COACHING I QUÈ ÉS EL MENTORING, I LES DIFERENCIARÀS D’ALTRES DISCIPLINES.
  2. IDENTIFICARÀS OBJECTIUS I PLANIFICARÀS ACCIONS EFICIENS PER MITJÀ DEL MÈTODE GROW.
  3. APRENDRÀS A UTILITZAR LA COMUNICACIÓ COM A FERRAMENT DE DESENVOLUPAMENT PERSONAL I PROFESSIONAL.
  4. RECONEIXERÀS LA TRIDIMENSIONALITAT D’UNA CONVERSA: LLENGUATGE, COS I EMOCIONS.
  5. IDENTIFICARÀS ELS MODELS MENTALS I COMPRENDRÀS EL PODER DEL LLENGUATGE.
  6. GENERARÀS EL CANVI D’OBSERVADOR SEGONS EL MODEL OSAR. QUI VULL SER I COM VULL QUE SIGA EL MEU MÓN.
  7. T’INICIARÀS EN LA METODOLOGIA QUE PROPOSA EL MENTORING PER OBTINDRE RESULTATS.
  8. COMPRENDRÀS COM S’APLICA EL MENTORING A NIVELL PROFESSIONAL I ORGANITZACIONAL.

 

Estructura dels estudis

El curs tindrà una durada de 25 hores, de les quals, 20 hores seran presencials i 5 hores, no presencials.


Programa

Distincions del Coaching Ontològic, ferramentes de la PNL (Programació neurolingüística) i d’altres disciplines aplicades al procés model GROW per a generar el canvi d’observador segons el model segons el modelo OSAR (vegeu document adjunt).
Metodologia bàsica del Mentoring.


1. QUÉ ÉS COACHING. DIFERÈNCIES AMB ALTRES DISCIPLINES.
2.    LA COMUNICACIÓ COM A FERRAMENTA DE DESENVOLUPAMENT PERSONAL. EL LIDERATGE COM A GENERACIÓ DE RESPONSABILITAT. COMPONENTS D’UNA CONVERSA. 
3.    TRIANGLE DRAMÀTIC DE KARPMAN (FERRAMENTA D’ANÀLISI TRANSACCIONAL).
4.    TRIDIMENSIONALITAT D’UNA CONVERSA. LLENGUATGE, COS, EMOCIONS.
5.    QUÈ ÉS MENTORING. DIFERÈNCIES AMB ALTRES DISCIPLINES.
6.    ESCOLTA ACTIVA.
7.    CONVERSES INTERNES: LA COLUMNA ESQUERRA.
8.    EL PODER DEL LLENGUATGE.
9.    MODELS MENTALS: RE-SIGNIFICACIÓ I RE-ENQUADRAMENT (FERRAMENTES DE PNL EN COACHING). ESCALES D’INFERÈNCIES.
10.    BASES METODOLÒGIQUES DEL MENTORING.
11.    ACTES LINGÜÍSTICS BÀSICS: AFIRMACIONS I DECLARACIONS.
12.    DISSENY DE CONVERSES DES DELS ACTES LINGÜÍSTICS (JUÍS I CREENCES).
13.    LA FINESTRA DE JOHARI APLICADA AL COACHING.
14.    FERRAMENTA DE COACHING PER A LA GENERACIÓ DE CONTEXT: LA RODA DE LA VIDA.
15.    APLICACIÓ DEL MENTORING EN L’ENTORN PROFESSIONAL.
16.    EMOCIONS I ESTATS D’ÀNIM.
17.    MODELO GROW. EL PROCÉS DE COACHING.
18.    MODELO OSAR. EL CANVI D’OBSERVADOR. COACHING ONTOLÒGIC.
19.    APRENDRE A APRENDRE.
20.    LENGUATGE I ACCIÓ. TRANSFORMACIÓ DEL MÓN.
21.    ABAST DEL MENTORING EN UNA ORGANITZACIÓ.

 

Més informació aquí

5.658 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO