Cerrar

es | val   

Raúl García

Responsable de l'àrea TIC i Transport, Adreça de Promoció i Cooperació de CDTI.

martes, 05 de septiembre de 2017

CÀRREC

Responsable de l'àrea TIC i Transport, Adreça de Promoció i Cooperació de CDTI.

 

DESCRIPCIÓ

Llicenciat en Enginyeria Superior de Telecomunicació per la Universitat Pública de Navarra. Actualment pertany al departament d'Energia, Transport, Fabricació i Societat Digital, on s'encarrega de la promoció i la participació de les empreses dels sectors d'automoció logística, marítim i TIC en projectes de R+D de l'àmbit nacional i internacional. 

Anteriorment va estar en els departaments d'Aeronàutica i de Mercats de CDTI on va ser NCP de la PPP (Public Private Partnership) de la iniciativa Green Cars. En aquest període va fomentar la participació d'empreses espanyoles en projectes europeus, tant en l'àmbit de l'aeronàutica com del transport per superfície, participant al mateix temps en diverses xarxes d'excel·lència i CSA del VII PM en la temàtica de transport.

 

XARXES SOCIALS I WEB

www.cdti.es       

LinkedIn

T: @CDTIoficial ‏‏ 

 

ESDEVENIMENTS EN QUÈ PARTICIPA O VA PARTICIPAR COM A PONENT 

Visitas: 7.716  Descargas: 5

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO